به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر مسعود رضایی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری مقدمات برگزاری این انتخابات بر اساس جدول زمان بندی ابلاغ شده در حال اجرا بوده و ورود اطلاعات متقاضیان در سامانه تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، انتشار آگهی و ثبت نام از داوطلبان، توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 122 تن از پزشکان، دندانپزشکان و سایر کارشناسان پروانه دار در استان قزوین به عنوان کاندیدای این انتخابات ثبت نام کرده اند.
رضایی ادامه داد: 57 تن از این افراد در شهر قزوین، 17 تن در شهر آبیک و همچنین در هر کدام از شهرستان های البرز، تاکستان و بویین زهرا 16 تن نامزد شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی قزوین هستند.
وی اضافه کرد: اسامی تمام متقاضیان برای تایید صلاحیت به هیات نظارت هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی اعلام شده و به دنبال پایان استعلام های مورد نیاز و تایید صلاحیت آنان،اسامی نهایی داوطلبان منشر و پس از انتشار در جراید و امکان تبلیغات 10 روزه کاندیداها، روز 30 تیر ماه انتخابات برگزار خواهد شد.
انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، هر چهار سال یک بار برگزار می‏شود و پس از انتخاب اعضای هیات مدیره، یک تن نیز به انتخاب این اعضا به عنوان رییس هیات مدیره و رئیس سازمان نظام پزشکی استان انتخاب خواهد شد.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.