به گزارش ایرنا،حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در نشست هماهنگی و بررسی نحوه حمایت از تیم والیبال سپهر الکتریک که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: استان قزوین به عنوان قطب صنعتی کشور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای حمایت از ورزش استان است و می توان با برنامه ریزی و رایزنی بسیاری از این حمایت ها را در این زمینه جذب کرد.
عضو کارگروه حمایت از تیم سپهرالکتریک ادامه داد: همچنین باید از تمامی امکانات دیگر نظیر تبلیغات در سالن برگزاری مسابقات و فروش بلیط های تماشای بازی های این تیم برای تامین منابع مالی حضور تیم سپهر الکتریک در لیگ برتر والیبال کشور استفاده کرد.
این مسئول افزود: همچنین می توان با همکاری پایگاه اول مارکت، باشگاه حامیان تیم سپهرالکتریک را راه اندازی کرد تا با جذب کمک های مردمی بخشی از نیازها و دغدغه های مالی این تیم مرتفع شود.
وی ادامه داد: صعود تیم سپهرالکتریک از لیگ کارگری به لیگ برتر که با حمایت های یک واحد تولیدی در استان شکل گرفت سرمایه و افتخار بزرگی برای استان است و امیدواریم با برنامه ریزی و همکاری مدیران دستگاه های اجرائی شاهد تداوم درخشش و موفقیت این تیم در لیگ برتر باشیم.
تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین با درخشش در فصل گذشته توانست جواز حضور در لیگ برتر امسال را کسب نماید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.