به گزارش ایرنا، فریدون همتی چهارشنبه شب در پنجمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: وجود افراد نخبه و کارآمد و توانمند که می توانند جامعه را با تدبیر و مدیریت خود متحول سازند بسیار اندک و محدود است و دستگاه های اجرائی و مدیران دستگاه ها باید با صدور کارت ویژه برای انسان های نخبه و توانمند راه دسترسی آنها را به دستگاه‌ها هموار و آسان سازند.
وی ادامه داد: باید با حضور افراد توانمند و شایسته اتاق های فکر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی،اجتماعی و اقتصادی در کنار شرکت های دانش بنیان شکل بگیرند تا از طریق ارائه راهکار به افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع انسانی کمک کنند.
استاندار قزوین گفت: مجموعه انسانی توانمند و متخصص از مهم ترین سرمایه‌های جامعه به حساب می‌آیند و نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و اشتغال و ایجاد امنیت غذایی در جامعه ایفا خواهند کرد .
وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هدفمند کردن امور بتوانیم تمامی نیروهای فعال و توانمند را شناسایی کرده و برای ساماندهی مشکلات و مدیریت مجموعه اقدام کنیم.
همتی با بیان اینکه سرزمین قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است،افزود: باید با شناسایی و جذب افراد نخبه و توانمند راهکارهایی را در خصوص استفاده از میزان آب موجود و افزایش سطح زیر کشت و تبدیل تهدید ها به فرصت‌ها اقدام کرد و فرصتهای جدید را توسط ذهن های خلاق با شجاعت و مدیریت مدبرانه ایجاد نمود.
وی اضافه کرد: باید فضای بسیار خوبی را در دستگاه های اجرایی برای نسل جدید و مدیران نخبه فراهم سازیم تا تحول مورد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و مدیران استانی به وجود آید.
همتی در پایان به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: مسائل و آسیب های حوزه های مدیریتی خود را شناسائی کرده و آنها را با هدف حل، با مراکز و اتاقهای فکر مطرح سازند.
در ادامه این نشست عباس یداللهی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گزارشی از فعالیت شرکت دانش بنیان رویان با عنوان نخستین شرکت دانش بنیان برتر در زمینه تولید و عرضه انواع نشا و صیفی جات عرضه کرد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.