به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فریدون همتی در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان استان در مسجد زینبیه محله هادی آباد قزوین افزود: ارتباط مستمر و تنگاتنگ مدیران با مردم می تواند به حل و فصل بهتر مشکلات و مسائل جامعه بیانجامد.
وی در ادامه با اشاره به حضور خود در محله هادی آباد برای برگزاری دیدار مردمی، با بیان اینکه ولایت مداری و باور به ارزش ها در این محله بسیار محسوس است،گفت: هادی آباد از بافت های فرسوده شهر به حساب می آید و تلاش داریم تا گام های اساسی را برای بازآفرینی شهری و بهسازی این منطقه برداریم.
استاندار قزوین در ادامه به نقش مساجد در تقویت و تعمیق باورهای دینی مردم اشاره کرد و گفت: مسجد می تواند پایگاه مهمی برای بسیج مردم باشد و این پایگاه ها در واقع مکانی برای تامین امنیت محلات هستند.
همتی در پایان گفت: برای تقویت زیرساخت های فرهنگی و عمرانی محله هادی آبادی به همراهی و مشارکت مردم ساکن در این بخش از شهر قزوین نیازمند هستیم و باید به گونه ای رفتار کنیم تا سرمایه گذاران برای فعالیت در این منطقه راغب شوند و در صورت نیاز به منظور تشویق برای سرمایه گذاری در این بخش تراکم بیشتری برای ساخت و سازها داده می شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.