به گزارش ایرنا،سید عبدی افتخاری روز سه شنبه در جریان بازدید از پیست اسکی کامان آخرین شرایط این پیست را برای بهره برداری مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.
افتخاری در جریان این بازدید گفت:با توجه به شرایط این مجموعه و استعداد منطقه می توان با رفع برخی نواقص و کاستی ها آن را برای بهره برداری مطلوب تر تا فصل اسکی پیش رو مهیا ساخت.
وی ادامه داد: نزدیکی به پایتخت،شرایط مطلوب جوی و نزدیکی به شهر قزوین از جمله مزیت های پیست اسکی این منطقه است که زمینه را برای بهره برداری از آن مضاعف ساخته است.
در این بازدید ضمن بررسی محل نصب دستگاه بالابر پیست، مسیر مورد دسترسی اسکی بازان نیز از سوی مسئولان فنی مورد بررسی قرار گرفت و توضیحاتی درباره آخرین شرایط پیست به مدیران و مسئولان حاضر ارائه شد.
در این بازدید مسعود نصرتی شهردار قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، رضا طاهری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین و غلامرضا بهشتیان رئیس هیات اسکی استان قزوین نیز حضور داشتند.
پیست اسکی کامان قزوین به همت استانداری قزوین، شهرداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان قزوین، موسسه رفاهی کاسپین ساخته شده و با همکاری فدراسیون اسکی قرار است امسال به بهره برداری برسد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.