به گزارش ایرنا،اردشیر صفاپور روز دوشنبه در نشست کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان قزوین افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر در سال جاری با عید سعید فطر و تعطیلات آن مقارن شده است بنابراین دستگاه ها نباید تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته و از اجرائی کردن برنامه های خود در این زمینه کوتاهی کنند.
وی اضافه کرد: همراهی نکردن دستگاه ها در این زمینه به معطل ماندن برنامه های ابلاغی در خصوص مبارزه با مواد مخدر است و از سوی دیگر اهتمام نداشتن دستگاه ها در خصوص این موضوع مهم تفسیر می شود.
این مسئول ادامه داد: امیدواریم دستگاه ها و مدیران کارگروه های عضو ستاد با برنامه ریزی و همدلی نسبت به این مسئولیت سنگین که به تنهایی از عهده یک دستگاه و نهاد خارج است وارد عمل شده تا این رسالت سنگین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
وی خاطر نشان کرد: باید در این هفته با اقدام ها و اجرای برنامه های فرهنگی،ورزشی و اجتماعی تحول بزرگی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان ایجاد شود و با پوشش وسیع این فعالیت ها در صدا و سیما و مطبوعات استان گام های بزرگی در اطلاع رسانی و پوشش اخبار برداشته شود.
صفاپور در ادامه با اشاره به مهم ترین برنامه های این هفته گفت: تشکیل پویش مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی توسط سمن ها،ارائه گزارش عملکرد کارگروه در صدا و سیما و تشریح برنامه ها در مطبوعات،سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط استاندار و معاونان وی در این زمینه،برگزاری نمایشگاه ثابت و سیار دستاوردهای مبارزه با مواد مخدر،برگزاری مسابقات ورزشی و همایش صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر از جمله این برنامه ها هستند که توسط کارگروه مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه های عضو اجرائی خواهند شد.
در ادامه این نشست سایر اعضای عضو به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.
ششم تا 12 تیرماه با عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.