به گزارش ایرنا،حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در نشست شورای دستگاه های نظارتی قزوین که به منظور بررسی مسائل صنعت استان در واحد تولیدی ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد،افزود: با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،تولید-اشتغال در استان و در راستای تسهیل رفع موانع تولید و حمایت از طرح ها و واحدهای صنعتی و تولیدی در این جلسه به بررسی مسائل پیش روی شرکت ویتانا به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع بیسکویت،ویفر و کراکر در ایران پرداخته شد.
وی با اشاره به اجرای این طرح صنعتی،گفت: پیش بینی می شود فاز اول این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 675 میلیارد ریال و اشتغالزایی 56 نفر در هفته دولت به بهره برداری برسد و سایر فازها نیز با مجموع سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی 500 نفر تا پایان سال 1398 افتتاح می شود.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین همچنین از واگذاری بیش از 10 هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین در چهار فاز به این شرکت خبر داد.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر در شهرک صنعتی کاسپین 296 قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 192 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 9 هزار و 600 میلیارد ریال و اشتغال هفت هزار و 899 نفر پروانه بهره برداری دریافت کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان امسال بیست واحد صنعتی در این شهرک به بهره برداری برسد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.