مجید زکی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک های مالی به صورت بن کارت خرید کالا به ارزش 2 میلیون ریال به 900 خانواده زیر پوشش نیازمند زندانیان اهدا شده است.
وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی بیشتر در خانواده زندانیان،این انجمن هرساله به مناسبت های مختلف در قالب نقدی و غیر نقدی به این خانواده ها کمک می کند.
زکی زاده همچنین گفت: کمک هزینه تحصیلی،درمان و سایر هزینه های مورد نیاز خانواده های نیازمند مددجویان از جمله اهداف انجمن ما در راستای حمایت از این قشر است.
وی در ادامه بر ضرورت جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی در بین زندانیان و خانواده آنها اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کرد که کمک به مستمندان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اوج عبادت و بندگی است.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان قزوین یادآور شد: این انجمن طی سال گذشته در بخش درآمد زایی رشد 14 درصدی داشته و به تبع آن نیز درصد پرداخت مستمری و کمک هزینه به خانواده های مددجویان نیز رشد مشابه داشته است.
زکی زاده خاطر نشان کرد: از محل مصوبه های انجمن،از سال گذشته تاکنون 65 نفر از زندانیان نیازمند نیز از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
در حال حاضر یک هزار و 300 خانواده مددجو از خدمات حمایتی این مرکز در زمینه های بهداشتی ودرمانی،مددکاری اجتماعی،تحصیلی و فرهنگی و تربیتی بهره مند هستند.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.