به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به عزل بنی صدر خائن از ریاست جمهوری، افزود:این اتفاق یک حادثه پندآموز بود که نباید هیچ گاه آنرا فراموش کنیم.
وی با بیان اینکه عزل بنی صدر دارای 2 مرحله بود و ابتدا او توسط امام امت از فرماندهی کل قوا عزل و سپس نداشتن کفایت سیاسی او از سوی مجلس شورای اسلامی برای ادامه ریاست جمهوری اعلام شد، اضافه کرد: باید از تاریخ درس گرفت و عبرت آموخت که چرا عاقبت بنی صدر به اینجا کشیده شد؟
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه ضمن محکوم ساختن حملات تروریستی تهران، به خانواده شهدای حادثه ترور در مجلس و حرم امام خمینی (ره) تبریک و تسلیت گفت.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به بازگشت پیکر تازه تفحص شده شهید علی محمدرضایی پس از 31 سال به میهن اسلامی،گفت: قزوین بار دیگر با عطر ورود یک شهید سرافراز خوشبو می شود و مردم استان در انتظارند تا حضوری با شکوه و گسترده در آئین تشییع این شهید داشته باشند.
وی با تاکید بر آشنایی هرچه بیشتر روزه داران با مفاهیم و تفاسیر قران و نهج البلاغه در شب های ماه مبارک رمضان،گفت: امیر المومنین علی (ع) شخصیتی بی مثال و بی بدیل بودند که ما شیعیان ایشان هنوز حق مطلب را در خصوص او به جا نیاورده ایم و قدر این امام را نمی شناسیم و در حالی که بعضی مسیحیان نهج البلاغه را بارها مطالعه کرده اند برخی از ما توجهی به این گوهر ارزشمند نداریم.
حجت الاسلام عابدینی در بخش پایانی سخنان خود ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تزکیه نفس و تقویت روحیات معنوی دانست و گفت: در این روزها و شب نباید فرصت را برای خودسازی از دست بدهیم.
3013* 6128
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.