مسعود بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 51 هزار خانوار در استان قزوین زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند که این رقم معادل با 147 هزار نفر می باشد.
وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد زنان باردار واجد شرایط و کودکان دارای سوء تغذیه نیز که پیش از این مورد شناسایی قرار گرفته بودند، مشمول دریافت این سبد هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: سبد حمایت غذایی یاد شده شامل محصولاتی چون گوشت، برنج، خرما و حبوبات است.
وی یادآور شد: مبالغ واریز شده به حساب خانوارهای واجد شرایط بابت سبد حمایت غذایی قابل برداشت نیست و فقط برای خرید اقلام مذکور از فروشگاه‌های اعلام شده قابل استفاده است.
این مسئول با اشاره به نحوه دریافت سبدحمایت غذایی توسط خانوارهای واجد شرایط،گفت: افراد زیر پوشش می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای رفاه،بسیجیان،اتکا،امکان،اسکاد و شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان و تعاونی روستایی خریدهای خود را در قالب بسته حمایت غذایی انجام دهند.
وی در پایان گفت: در بسته حمایت غذایی برای خانوارهای یک نفره 300 هزار ریال و 2 نفره 600 هزار ریال در نظر گرفته شده و برای خانوار های 3 نفره به بالا نیز به ازای هر نفر 100 هزار ریال به این رقم افزوده می شود و در نهایت خانوارهای واجد شرایط می توانند تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال کالا دریافت کنند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.