به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، مهدی عبدالرزاقی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم در این دیدار گفت: در حوزه مدیریت شهری قزوین نقاط قوتی دیده می شود اما در کنار آن می توان نقاط ضعف و معضل های بسیاری را نیز مشاهده کرد که نباید به سادگی از آنها عبور کرد.
وی با بیان اینکه براثر بی توجهی و نبود مدیریت مناسب در سالیان گذشته اکثر باغستان سنتی قزوین نابود شده و از بین رفته است،اظهار کرد: بخش زیادی از باغ های باقی مانده نیز در معرض خطر قرار دارند که باید فکری به حال آنها کرد.
عبدالرزاقی از ترافیک به عنوان یکی از معضل های شهروندان قزوینی در ساعات پایانی روز یاد کرد و گفت: تشدید مشکلات ترافیکی در شهر را در حالی شاهد هستیم که مجوز ساخت مراکز تجاری و برج ها در شلوغ ترین نقاط قزوین داده شده است و این موضوع باعث ایجاد گره های ترافیکی شده که با تکمیل برخی از طرح های در حال ساخت این معضل پررنگ تر نیز می شود.
وی با بیان اینکه برخی پل ها و تقاطع های غیرهمسطح در شهر قزوین مناسب بوده و در جای خوبی احداث شده اند،اظهار کرد: با این وجود بعضی پل ها و تقاطع ها نیز در نقاط بدی احداث شده و یا اصلا نیازی به ساخت آنها نبوده است و این مساله نشان می دهد در این خصوص چشم انداز مناسبی وجود نداشته و به شکل جزیره ای عمل شده است.
عبدالرزاقی با بیان اینکه شهر قزوین به لحاظ مبلمان شهری در فقر به سر می برد،افزود: این موضوع شایسته قزوین به عنوان شهری که در آستانه کلانشهر شدن قرار دارد، نیست.
وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط در بین شهروندان از طریق توجه جدی به ورزش توسط شهرداری بویژه در نقاط جنوب شهر و نواحی منفصل شهری که از امکانات کمتری برخوردار هستند، اظهار کرد: در این حوزه نیز بویژه توسعه ورزش همگانی با وجود فعالیت های صورت گرفته، آنطور که باید و شایسته کار نشده است.
این منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم در پایان گفت: ما برای پاسخ به اعتماد مردم آماده ایم تا به منظور حل مسائل و مشکلات موجود شهر قزوین کمر همت بسته و برای جلب رضایت شهروندان به شکل مضاعف تلاش و خدمت کنیم.
زهرا یوسفی دیگر منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز با قدردانی از مردم بابت مشارکت حداکثری در انتخابات،گفت: باید با کار خوب و اثرگذار و خدمات دهی بهتر به شهروندان نسبت به گذشته، پاسخ اعتماد آنها به خود را بدهیم.
وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قزوین در دوره جدید برای پیگیری اهداف و برنامه های خود به حمایت دوچندان دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله فرمانداری نیازمند است.
یوسفی در ادامه اظهار کرد: پیگیری مطالبات و نیازهای مردم و رفع آنها در کنار پاسخگویی مناسب به شهروندان را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و در کنار این موضوع باید معضل های شهر را شناسایی کرده و از میان ببریم.
حکمت الله داوودی منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی برای رسیدگی به امور شهر، رضایت هرچه بیشتر شهروندان را از مجموعه مدیریت شهری در شورای دوره پنجم جلب کنیم.
وی اظهار کرد: رسالت سنگینی برای خدمت رسانی به شهروندان برعهده داریم و باید حل مشکلات مردم در حوزه شهری را اولویت درجه یک و دغدغه اصلی خود بدانیم.
سعید دقیقی منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان بویژه جوانان یکی از اولویت ها ما در شورای جدید است که آنرا با اجرای طرح ها و برنامه های ورزشی با جدیت دنبال خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: تقویت ورزش قهرمانی و همگانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این دوره شورا با جدیت بیشتری نسبت به گذشته مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
دقیقی اظهار امیدواری کرد در شورای جدید امیدواریم نقاط ضعف دوره گذشته از بین رفته و به نقطه قوت تبدیل شوند تا شهروندان به شکل واقعی تغییر را احساس کرده و از وضعیت مدیریت شهری قزوین ابراز رضایت کنند.
مهدیه قافله باشی دیگر منتخب شهروندان قزوینی در شورای اسلامی دوره پنجم نیز در این دیدار گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که شهروندان حس تغییر را ایجاد کرده و نسبت به وضعیت دریافت خدمات شهری احساس رضایت داشته باشند.
وی همچنین تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر امور در شورای جدید لازم است تا از تجربیات گذشتگان و همچنین نظرهای کارشناسی بیش از پیش استفاده کنیم.
سیده منیره قوامی دیگر منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز گفت: توسعه متوازن شهری و عدالت در توزیع امکانات و اجرای طرح ها از نکاتی است که در دوره جدید شورا باید در اولویت قرار بگیرند.
وی در پایان اظهار کرد: نواحی منفصل شهری از وضعیت نامناسبی به لحاظ برخورداری از امکانات برخوردار هستند و باید برای رعایت عدالت به این بخش از نقاط شهری نیز توجه لازم صورت بگیرد.
شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم دارای 9 عضو است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.