سعید بهادیوند چگینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خریداری 2 هزار دستگاه کنتور دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم تا شاهد پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم، اظهار کرد: یکی از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق استان در جهت تحقق هرچه سریع تر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری خرید محصولات داخلی، به ویژه محصولات استانی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل های موجود، خرید کالا از سوی این شرکت باید با برگزاری مناقصه صورت بگیرد اما با پشتیبانی و حمایت های مدیران استانی می توانیم در جهت بهبود وضعیت واحدهای تولیدی درون استانی، اقدام به خرید بسیاری از کالاهای مورد نیاز از سطح واحدهای تولیدی استان کنیم.
وی یادآور شد: البته در حوزه خرید کنتور متاسفانه در سال های گذشته که با رکود ساخت و ساز در سطح کشور روبرو بوده ایم بنابراین نمی توانیم بیش از حد مورد تقاضا اقدام به خرید کنیم اما با رونق این بخش بدون شک از این پس شاهد خرید این کالا از شرکت کنتورسازی قزوین خواهیم بود.
بهادیوند چگینی همچنین با اشاره به جایگزینی لامپ های قدیمی و استفاده این شرکت از لامپ های LED و SMD در سطح معابر و خیابان های استان با هدف صرفه جویی در مصرف،افزود: جایگیزینی لامپ های جدید که یک چهارم مصرف لامپ های قدیمی را دارند طی سال های گذشته در دستور کار جدی این شرکت قرار گرفته و تاکنون نیز در بسیاری از خیابان ها و بلوارهای سطح شهر قزوین نیز نصب شده اند.
استان قزوین دارای 457 هزار و 88 مشترک برق در بخش های صنعتی،کشاورزی، تجاری و خانگی است.
این استان همچنین دارای یک کارخانه تولید کنتور به نام شرکت کنتورسازی است که پس از چند سال رکود و تعطیلی، فروردین ماه سال جاری به چرخه تولید بازگشت.
کارخانه کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی قدیمی استان قزوین است که حدود پنج دهه از فعالیت آن در شهر صنعتی البرز می گذرد.
این شرکت در سال 87 براساس اصل 44 قانون اساسی از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شد.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.