سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت رای و نظر مردم در جمهوری اسلامی ایران و توجه به این موضوع در قانون اساسی کشور،افزود: صاحبان اصلی این انقلاب و نظام مردم هستند و آنها با نظر و رای خود در انتخابات از بین نامزدهای مختلف خدمت گزاران مورد نظرشان را انتخاب می کنند بنابراین باید به آرای آنان احترام بگذاریم.
دبیر کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رقابت ها در ایام انتخاباتی اکنون باید به رفاقت تبدیل شود،افزود: برخی صحبت ها و مصاحبه ها حاکی از ناپختگی و به دلیل فضای احساسی انتخابات است، چرا که امروز منتخبین شوراهای شهر و روستا و کاندیداهایی که رای کافی را کسب نکرده اند باید در کنار یکدیگر در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.
زرآبادی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نهادهای لازم در فرایند انتخابات برای صیانت از آرای مردم پیش بینی شده است،اظهار کرد: همه باید به قانون و رای مردم احترام بگذارند و اگر در این میان اعتراضی نیز وجود دارد باید آنرا از طریق مسیر قانونی و بدون ایجاد هیاهو دنبال کرد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این رابطه باید اذعان کرد هیچ کس نمی تواند بدون داشتن دلیل و مدرک کافی و مستندات لازم و قبل از اعلام نظر مراجع ذیصلاح حکم صادر کرده و خود را محق بداند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.