به گزارش روز جمعه ایرنا، سیده حمیده زرآبادی در جشن پیروزی دکتر روحانی در قزوین با اشاره به استقبال و حضور بی نظیر مردم کشور و به ویژه مردم قزوین در پای صندوق های رای و تبریک برای ثبت حماسه سیاسی دیگر، اظهار کرد: حضور حماسه‌ساز مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شایسته تکریم و تجلیل است.
وی با بیان اینکه مسئولیت دکتر روحانی که با آرای بالای مردم برای دومین بار رئیس جمهور منتخب مردم شد سنگین تر شده است،افزود: مشارکت بیش از 44 میلیون نفری ملت در پای صندوق های اخذ رای و اعتماد عمومی آنان به گفتمان اصلاحات باعث پیروزی اقای روحانی در انتخابات شد.
زرآبادی تاکید کرد: دولت اقای روحانی باید بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم است و بتواند توقعات و دغدغه های جامعه را پاسخگو باشد و از مردم دفاع کند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری مشکلات مردم باعث می شود تا بار دیگر مردم ما را در عرصه انتخابات پای صندوق ها آمده و به ما اعتماد کنند بنابراین برای اینکه اعتماد مردم را جلب کنیم باید برای آنها خدمت رسانی صادق باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم با حضور آگاهانه خود در روز 29 اردیبهشت ماه حماسه تاریخی آفریدند تا ایران اسلامی در مسیر عقلانیت و اصلاحات قرار گیرد و هر روز شاهد توسعه ایران اسلامی باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: شما ثابت کردید که وعده های بی پایه و اساسی چون افزایش یارانه و شعارهای عوام فریبانه در بینش مردمان هوشیار این سرزمین هیچ جایگاهی ندارد.
زرآبادی تصریح کرد: مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رای مسیری را انتخاب کردند که دستاورد آن صلح،امنیت و آزادی و تعامل سازنده با تمام جهان است و امروز مسئولیت منتخبان مردم چه در ریاست جمهوری و چه در شورای های اسلامی شهر و روستا سنگین و حساس و در آینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیر گذار است.
وی تاکید کرد: مردم با رای خود مطالبات و خواسته های خود را بیان کردند و حال نوبت منتخبان است که وارد عرصه عمل شوند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیری خواسته های به حق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی همچنین با پیگیری مشورت و شور و رایزنی با بزرگان نظام پیرامون مسایل حساس کشور و بازگشت تمامی چهره های تاثیر گذار نظام با همدلی و اتحاد بیش از پیش در توسعه کشور ضروری باید مورد توجه دولت یازدهم قرار بگیرد.
وی افزود: مسئولان امروز وظیفه سنگینی برعهده دارند چرا که مدیران و دلسوزان نظام نباید با منیت ها،تندروی ها و تک روی ها اعتماد مردم و انسجام بدست آمده آنها را نادیده بگیرند.
زرآبادی در پایان گفت: پیروزی امروز و اعتماد مردم به بزرگان و حامیان اصلاح طلب در سراسر کشور و تمامی استانها نتیجه اتحاد و یکپارچگی اصلاح طلبان است و البته نباید فراموش کنیم که همه ما راه زیادی در پیش داریم.
جشن پیروزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی در قزوین به همت ستاد انتخاباتی وی در استان قزوین و شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی برگزار شد.
7389/ 3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.