به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمد شاهرخی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: دیگر پیام آزادسازی خرمشهر قدردانی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس است که در نتیجه آن جانفشانی ها امروز می توانیم از امنیت و پیشرفت کشور حرف بزنیم.
وی با تحلیل دلایل سقوط خرمشهر،ادامه داد: در مقطعی به دلیل تشتت و پایبند نبودن به اصول و ارزشهای انقلاب در پی تزویرها و نفاق ها خرمشهر به خونین شهر تبدیل شد و در برهه ای دیگر با مقاومت رزمندگان و وحدت آنها حول محور امام راحل این شهر آزاد شد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: پیام دیگر آزادسازی خرمشهر این است که باید نسبت به فتنه ها که با زر و تزویر تلاش می کنند در صفوف رزمندگان رخنه کنند آگاه باشیم و با بصیرت و هوشیاری نسبت به مقابله با فتنه ها تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدام کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با آگاهی و بصیرت در برابر نفاق و تزویر بتوانیم با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) تقدیم نمائیم.
در پایان این مراسم از برخی خانواده های معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر پس از 578 روز اسارت منتهی شد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 پس از ماه ها اشغال توسط دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی، در عملیات بیت المقدس و با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام به آغوش میهن بازگشت.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.