به گزارش ایرنا، فریدون همتی بعدازظهر سه شنبه در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین افزود: روابط عمومی‌ها از طریق جلب اعتماد مردم و برقراری ارتباط دوسویه بین جامعه و سازمان ها و دولت می‌توانند برای پیشبرد بهتر امور و رسیدن بهتر به اهداف کشور گام بردارند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه روابط عمومی برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده باید ارتباطی دوسویه، تعاملی هدفمند و مستمر از طریق مخاطب شناسی و انعکاس به موقع رویدادها بین دستگاه و جامعه برقرار شود،اظهار کرد: با رعایت این اصول می توان در جهت اعتمادسازی، نفوذ و اقناع افکار عمومی و اجرای هرچه بهتر برنامه های مربوط به به اطلاع رسانی به نتایج مطلوبی دست یافت.
همتی همچنین خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاه های اجرایی مشاورانی امین برای مدیران به منظور پیشبرد امور هستند که با آموزش مستمر باید به دانش روز مجهز شده و از تاثیرگزاری لازم برخوردار باشند.
استاندار قزوین، یکی از رسالت های مهم روابط عمومی را اطلاع رسانی مناسب از خدمات دستگاه مربوطه به مردم عنوان کرد و گفت: در این خصوص ضعف هایی مشاهده می شود که باید آنها را از میان برد.
همتی اضافه کرد: دامنه کاری دستگاه‌های اجرایی وسیع است و در همین راستا باید قدرت علمی و آموزشی روابط عمومی ها برای معرفی خدمات و اطلاع رسانی از کارهای انجام شده در دستگاه های مربوطه افزایش یابد.
وی افزود: اگر گاهی اوقات حوزه در روابط عمومی موفق نبوده ایم ناشی از بی توجهی و نا آشنایی با این جایگاه است که این دیدگاه نادرست می باشد.

**29 اردیبهشت روز نمایش شعور سیاسی مردم ایران بود
استاندار قزوین در ادامه سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نیز حماسه بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ملت ایران بود و بار دیگر شعور بالای سیاسی مردم ما را نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با این حضور حماسی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌ های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در لبیک مجدد به رهبر معظم انقلاب عزم و اراده خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
همتی ادامه داد: بیش از 70 درصد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند و مردم فهم و بصیرت با رای قاطع و مشارکت بی‌نظیر نشاط ویژه‌ای در داخل و خارج کشور به وجود آوردند.
وی خاطر نشان کرد: مردم با این انتخابات آینده نگری کردند و مسیر اعتدال و تدبیر را تداوم بخشیدند و امروز با آرامش بیشتری که در میهن اسلامی حاکم شده بدون شک آینده بهتری در پیش روی ملت است.
استاندار قزوین مشارکت بالای مردم در انتخابات را ناشی از اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: رقیب باید نتیجه نهایی را بپذیرد چرا که دوره رقابت به اتمام رسید و همه باید با همدلی و رفاقت با یکدیگر دست در دست هم داده و برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.
در پایان این مراسم 30 نفر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه های اجرایی در سه حوزه فرهنگی-اجتماعی،امور عمرانی - خدمات شهری و امور اقتصادی مورد تجلیل قرار گرفتند.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.