نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 150 مسئول روابط عمومی در دستگاه های اجرایی ،فرمانداری ها، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، بانک ها و شهرداری های استان و زیرمجموعه های آنها در سطح استان قزوین مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به ملاک های انتخاب روابط عمومی های برتر،گفت: نظر و نگرش خانه مطبوعات در خصوص عملکرد روابط عمومی ها به نمایندگی از 129 رسانه استان و ارائه مستندات از سوی روابط عمومی ها از قبیل برگزاری نشست های خبری،فیلم معرفی سازمان،ارائه گزارش عملکرد دولت،تجلیل از خبرنگاران،سخنرانی مدیر کل دستگاه مربوط در تریبون نمازجمعه و ارسال جوابیه به نقدهای رسانه ها از محورهای این انتخاب بوده اند.
وی افزود: ارزیابی روابط عمومی استانداری قزوین به عنوان مرجع اصلی تعامل و ساماندهی روابط عمومی های استان و در نهایت ارزیابی مدیران دستگاه هایی اجرائی از جمله ملاک های دیگر این انتخاب بوده اند.
علیرضایی با اشاره به اهداف برگزاری همایش تقدیر از روابط عمومی های برتر استان قزوین،گفت: افزایش تعامل سازنده با رسانه ها،سرعت و دقت در ارائه اخبار صحیح،شفاف سازی،پاسخ گوئی به نقدها و جلوگیری از تخریب دستاوردها و عملکرد دولت و همچنین رسیدگی به مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی از جمله اهداف برگزاری این مراسم هستند.
وی در پایان گفت: همایش یاد شده فردا سه شنبه با حضور فریدون همتی استاندار قزوین،سید سعید شاهرخی رئیس شورای اطلاع رسانی استان و دکتر یونس شکرخواه از اساتید به نام حوزه ارتباطات در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.
27 اردیبهشت تا 2 خردادماه سال جاری به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات نام گذاری شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.