به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر یکشنبه در نشست ریسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه های والیبال و فوتبال استان قزوین افزود: داشتن منبع درآمد یک باشگاه، با ثبات و ماندگاری آن در سطح اول رقابت های ورزشی رابطه مستقیم دارد.
وی با اشاره به نقش ورزش قهرمانی در ایجاد شور و نشاط در بین جوانان،گفت: برهمین اساس امسال را در کنار توجه به تولید و اشتغال باید سال حمایت از ورزش و باشگاه ها و تیم ها بدانیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه تیم های استان حاضر در رقابت های باشگاهی کشور تا حد ممکن مورد حمایت قرار می گیرند،اظهار کرد: برای موفقیت این تیم ها ضمن داشتن برنامه بلند مدت، باید یک برنامه کوتاه مدت نیز تعریف شود تا امسال انها بتوانند به نتایج مناسبی دست پیدا کنند.
همتی با تاکید بر توجه به اقتصاد ورزش، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا فعالان بخش خصوصی را به سمت حمایت از ورزش قهرمانی پیش ببریم و در این راه از حمایت ها و مشوق های لازم دریغ نورزیم.
نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قزوین سابقه زیادی در تیمداری در رشته هایی مانند والیبال دارد و حضور تیم سپهرالکتریک به عنوان نماینده قزوین در لیگ برتر پس از سال ها یک اتفاق مبارک است.
سیده حمیده زرآبادی افزود: باید از تیم های باشگاهی استان در لیگ های کشور حمایت کنیم تا حضور آنها در این مسابقات طولانی بوده و با این کار شور و نشاط مناسبی به نوجوانان و جوانان قزوینی بخشیده شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه در کشورمان رویکرد و نگاه حرفه ای نسبت به ورزش قهرمانی وجود ندارد و به همین دلیل نیز تیم ها و باشگاه ها به جای درآمد محور بودن هزینه محور هستند،افزود: باید با یک برنامه ریزی مناسب به تدریج این رویه را از بین برد و منابع درآمدی برای باشگاه ها ایجاد کرد تا آنها متکی به حمایت های مقطعی نباشند.
زرآبادی در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان از ورزش بانوان شد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.