به گزارش ایرنا،همانند دیگر نقاط کشور مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح امروز پنجشنبه در استان قزوین به پایان رسید تا پس از یک روز سکوت انتخاباتی شهروندان این استان همچون سایر هموطنان، خود را مهیای حضور در پای صندوق های رای کنند.
در آخرین شب تبلیغات قانونی نامزدها،هواداران کاندیداهای انتخاباتی در شهر قزوین با استفاده از همه توان و انرژی به تبلیغ نامزدهای مورد نظر خود پرداختند.
اعضای ستادهای انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین نیز تا نیمه شب گذشته که فرصت قانونی برای تبلیغات در اختیار داشتند،تمام تلاش خود را برای تبلیغ کاندیداهای مورد علاقه خود به کار بردند به گونه ای که امروز صبح شهروندان با حجم انبوهی از بنرها و بیلیوردهای تبیلغاتی مواجه شدند.
ساعات ابتدایی بامداد امروز نیز ستادهای تبلیغاتی قزوین مختلف تلاش گسترده ای برای تبلیغات انجام دادند به گونه ای که شهروندان چهره دگرگون شده ای را از شهر پس از خواب شب گذشته دیدند.
بیشترین تحرک و شور و نشاط تبلیغاتی را نیز می شد در ستادهای مرکزی کاندیداهای ریاست جمهوری که در فاصله کمتر از چند صد متر از یکدیگر قرار داشتند، مشاهده کرد.
شور و شوق طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری پس از پایان تجمع در روبروی ستادهای مرکزی، با به راه انداختن قطار خودروهای حامی به اوج خود رسید.
بیشتر خیابان های اصلی و فرعی شهر قزوین نیز دیشب شاهد مانور خودجوش خودروهای پوشیده از عکس و تراکت نامزد انتخاباتی بود که حال و هوای خاصی به شهر بخشیده بودند.
دیشب همچنین هواداران نامزدها با پخش پوستر، عکس و نوشته های تبلیغاتی به عابران حال و هوای دیگری به خیابان های شهر قزوین بخشیده بودند.
تبلیغات قانونی نامزدهای انتخاباتی در شهر قزوین در حالی به کار خود پایان داد که اکنون بیشتر در و دیوارهای شهر، بیلبوردها و حتی برخی علایم راهنمایی و رانندگی پوشیده از عکس نامزدهای انتخاباتی شده بود.
فضای انتخاباتی قزوین نوید حضور پرشور و هوشمندانه مردم استان را در انتخابات فردا جمعه (29 اردیبهشت) می دهد.
شهروندان قزوینی، برای سبقت گرفتن برای حضور در کنار صندوق های اخذ رای، از حالا شناسنامه ها را آماده کرده اند تا فردا در ثبت حماسه ای دیگر همراه با دیگر هموطنان خود مشارکت داشته باشند.
فارغ از رقم خوردن هر نتیجه ای در این میان بدون شک برندگان نهایی انتخابات، مردم خواهند بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.