به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شنبه شب در نشست شورای بانک های استان قزوین افزود: از مدیران عامل بانک های استان تقاضا می شود مانند سال گذشته شتاب بیشتری را در حوزه پرداخت تسهیلات داشته باشند تا شاهد شاهد تقویت هرچه بیشتر بخش صنعت و کشاورزی باشیم.
وی ادامه داد: از بین 33 استان و منطقه آزاد، قزوین در بخش پرداخت تسهیلات به بخش تولید پس از استان های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان و مرکزی قرار دارد.
این مسئول با اشاره به تسهیلات بهین یاب،گفت: بانک های عامل استان در خصوص بررسی دوباره واحدهایی که در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند باید تلاش بیشتری داشته باشند تا اگر واحدی شرایط پرداخت را نداشته باشند، به سایر موارد رسیدگی شود.
وی در ادامه گفت: اقدام های لازم در خصوص پرداخت تسهیلات در نظرگرفته شده به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر باید به طور جدی تر و سریع تر ادامه یابد و برای ابلاغ مابقی سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی نیز باید تدابیر لازم از سوی بانک های عامل اندیشیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان با اشاره به بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی، گفت: توقع ما از بانک مسکن در این زمینه بیشتر است و مدیران این بانک باید با قبول سفته های زنجیره ای سرعت بیشتری در جذب این نوع تسهیلات در استان داشته باشند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.