به گزارش ایرنا،علی اکبر سلیمانی روز سه شنبه در دیدار با مردم روستاهای آروچان،شاخدار و محمودآباد با انتقاد از منتقدانی که به جای نقد سازنده به تخریب دولت می پردازند،افزود: عده ای چشم بر واقعیت ها بسته و حقایق و موفقیت های نظام را آن گونه که هست برای مردم بازگو نمی کنند و این نهایت بی انصافی و جفا درحق نظام و انقلاب و کشور است.
وی اظهار کرد: همین برجامی که مخالفان دولت از تریبون های مختلف آن را زیرسوال برده و برای کشور موضوعی بی خاصیت و بی اثر قلمداد می کنند از موفقیت ها و دستاوردهای برجسته و چشمگیر کشور بوده است که آثار آن را در اقتصاد کشور دیده و خواهیم دید.
سلیمانی خاطرنشان کرد: اکنون در دوران پسابرجام همه مردم و مسئولان به ویژه روستائیان وظیفه داریم با عمل به فرمان حکومتی مقام معظم رهبری در زمینه پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با پرهیز از اسراف و تجمل گرایی و مصرف بهینه منابع آب و خاک به توسعه روستاها و تعالی کشور کمک کنیم.
وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن 2 انتخابات مهم در ماه جاری،افزود: عزت و اقتدار به دست آمده در کشور حاصل خون پاک شهدایی است که در راه آرمان ها و اهداف متعالی انقلاب در مقابل دشمنان ذره ای کوتاه نیامدند و این وظیفه خطیر اکنون به گردن ما قرار دارد تا با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ضمن انتخاب فردی اصلح، دشمنان را با ثبت حماسه ای دیگر ناکام بسازیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مردمان روستاهای شهرستان آوج افرادی کم توقع،انقلابی،مومن و دلسوز نظام و کشورند، افزود: ما به داشتن چنین مردمانی افتخار می کنیم و خدمت بی منت به آنها را وظیفه و اولویت اصلی خود می دانیم.
سلیمانی اضافه کرد: ما مسئولان هر چه برای این مردم کار و تلاش کنیم در مقابل شأن و بزرگی مردم کم است بنابراین باید در جهت رضایت مردم به طور شبانه روزی تلاش کنیم چون رضایت خالق در کسب رضایت مخلوق است.
فرماندار آوج به خدمات ارائه شده در این شهرستان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به مناطق محروم روستایی،مرمت راه های روستایی،بخشش سود و جرائم دیرکرد وام زلزله، تخصیص اعتبار به منظور آبیاری نوین اراضی کشاورزی،ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم از طریق اعطای وام های خود اشتغالی ارزان قیمت و ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی از جمله این خدمات بوده است.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.