به گزارش ایرنا،محمد وحید قفلی عضو هیات مدیره تعاون روستایی کشور در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تعاون روستایی استان قزوین افزود: تعاون روستایی از بدو تاسیس خدمات زیاد و متنوعی را به بخش های مختلف کشاورزی ارائه کرده است.
وی اظهار کرد: توجه به ساماندهی و ارتقای تشکل های نظام بهره برداری، کمک به برنامه خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی و حمایت از تشکل های کشاورزی از جمله مهم ترین کارکردهای تعاون روستایی بوده است.
این مسئول،شرکت‌های تعاونی روستایی را بازوی توانمند بخش کشاورزی دانست و افزود: شرکت‌های تعاونی روستایی با جلب اعتماد اعضا و بهره‌گیری از مشارکت گسترده بهره‌برداران می‌توانند به عنوان بازوی توانمند بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کنند.
قفلی بر برنامه ریزی تعاون روستایی استان ها برای تقویت بخش تعاونی کشاورزی تاکید کرد و در پایان گفت: تعاونی ها باید به سمت بهبود زیرساخت ها از جمله ساخت سردخانه،انبار و فراوری و صنایع تبدیلی بروند تا کشاورزی کشور تقویت شود.
در این مراسم محمود محمودی به عنوان مدیر جدید تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد و از خدمات ناطق معین الدین مدیر پیشین قدردانی شد.
محمودی پیش از انتصاب در سمت جدید،سرپرستی معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین را عهده دار بوده است.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.