به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبیک، علی رحمانی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، ضمن تاکید بر پرهیز از سخنرانی های بدون عمل از تریبون ها،اظهار کرد: ما باید اهل عمل باشیم و با عمل، خود را به مردم ثابت کنیم.
وی در ادامه خطاب به کسانی که در شهرستان آبیک پشت تریبون های مختلف به دولت حمله می کنند،گفت: باید از این افراد پرسیده شود شما چه برنامه ای داشته اید و چه خلاءهایی را برای جوانان پر کرده اید و به عنوان نمونه چرا اجازه دادید زمین چمن تنها ورزشگاه این شهرستان خشک و تخریب شود.
رحمانی ادامه داد: خشک شدن زمین چمن ورزشگاه شهر در گذشته و خوشحالی عده ای از این موضوع، نداشتن برنامه برای اوقات فراغت جوانان، تعطیلی واحدهای تولیدی در دوره قبل از جمله شرکت گوشت زیاران که به تازگی و با حمایت های دولت تدبیر و امید راه افتاده مشکل و گرفتاری هستند نه این که عنوان شود مشکل این است که گروهی پیگیر برگزاری و اجرای کنسرت هستند.
وی با انتقاد از بی توجهی برخی افراد نسبت به قانون، اضافه کرد: مگر می شود در کشور در خصوص یک موضوع مانند کنسرت چندقانون اجرا شود چرا که ما در شهرهای هم جوار همچون هشتگرد و مرکز استان چه گذشته و حال شاهد برگزاری کنسرت های مختلف بوده و هستیم.
فرماندار آبیک در ادامه در خصوص انتقادهای مطرح شده درباره کنسرت یکی از خوانندگان کشور که قرار است فردا دوشنبه اجرا شود، اظهار کرد: با توجه به درخواست قشر زیادی از شهروندان به ویژه جوانان شهرستان و با توجه به صدور مجوز از سوی اداره کل ارشاد اسلامی استان ما اعلام کردیم که در صورت رعایت مقررات از نظر ما برگزاری این کنسرت بلامانع است.
فرماندار آبیک تصریح کرد: جوانان ما به شادابی،امید و برآورده شده نیازهای مشروع خود از جمله ورزش و حضور در برنامه های فرهنگی هنری مانند کنسرت ها، شرکت در فعالیت های بسیج دانش آموزی و دانشجویی و جشن های مربوط به اعیاد ملی و مذهبی نیاز دارند و نباید این حق را از آنان گرفت.
فرماندار آبیک ادامه داد: در راستای منافع شهرستان هرکجا لازم بوده فریاد زده ایم و پاسخگوی عملکرد خود بوده ایم و از دیگران نیز می خواهیم تا جوابگوی عملکرد خود باشند.
وی تصریح کرد: ما باید در مقام عمل نه در شعار به دنبال حل مشکلات جوانان و یافتن راه حل برای آنان باشیم.
فرماندار آبیک در ادامه به برخی خدمات دولت تدبیر و امید به جوانان اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در سال گذشته در این شهرستان به یک هزار و 100 نفر وام ازدواج پرداخت شد به ازای هر زوج 200میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.
رحمانی اظهار کرد: اجرای طرح رونق تولید و رفع تحریم ها بواسطه برجام نیز موجب حل مشکل خیلی از واحدهای تولیدی و تقویت اشتغال شد که این مهم را نیز باید بکی دیگر از خدمات دولت به شکل غیرمستقیم به اقشار جوان یاد کرد.
فرماندار آبیک در بخش دیگری از صحبت های خود بر تشدید مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ظرف سال های اخیر تلاش ها و فعالیت های زیادی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در آبیک صورت گرفته که البته باید جدی تر و پررنگ تر دنبال شود.
وی در پایان با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدیران برای پاسخ گویی به نیازهای جوانان در ابعاد مختلف مادی و معنوی،گفت: اگر ما مسئولان برای خلاءهای جوانان برنامه ای نداشته باشیم بدون شک دشمنان با برنامه های قوی تری این خلاءها را پر خواهند کرد و این قشر را به سمت آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد سوق می دهند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.