به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان قزوین با تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: امیدواریم مردم به ویژه جوانان در ایام منتهی به انتخابات با حضور پرشور و نشاط خود در فضاهای انتخاباتی ضمن رعایت قوانین، زمینه حضور حداکثری دیگر اقشار را در پای صندوق های رای فراهم سازند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با تاکید بر رعایت قانون و اخلاق در 2 انتخابات مهم پیش رو توسط نامزدها و هواداران آنها،اظهار کرد: داوطلبان انتخابات و هواداران آنها باید از رفتارهایی که ممکن است برای سایر شهروندان مزاحمت ایجاد کند، اجتناب نمایند.
وی همچنین با اشاره به لزوم بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات براساس قانون،گفت: دستگاه های اجرایی، مجریان و ناظران انتخابات باید اصل بی طرفی رعایت کنند تا با این کار زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند رای مردم به مفهوم واقعی کلمه حق الناس است و همه مسئولان به صیانت از آن مکلف و موظف هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: باید فضای انتخابات استان از نشاط سیاسی بالایی برخوردار باشد و در همین راستا توصیه می شود مسئولان و شخصیت ها از هرگونه رفتار و موضع گیری که نشاط و پویایی را در جامعه محدود می کند اجتناب کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.