علی رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا نامزدهای شورای اسلامی این شهر در زمان تبلیغات باید به معرفی کد خود برای ثبت در صندوق‌های الکترونیکی بپردازند.
فرماندار آبیک ادامه داد: در حال حاضر به صورت مانوری روزانه در پنج نقطه از شهر آبیک برای آشنایی مردم صندوق‌های الکترونیکی مستقر شده است که این مهم تا زمان انتخابات ادامه دارد.
وی اضافه کرد: مراحل برگزاری انتخابات زمان‌بندی خاصی دارد و نمی‌توان جلوتر یا عقب‌تر از آن پیش رفت و برهمین اساس به محض مشخص شدن کد نامزدها، اطلاع‌رسانی لازم نیز در این خصوص صورت می‌گیرد.
رحمانی یادآور شد: در زمینه استقرار صندوق‌های الکترونیکی در حوزه‌های انتخاباتی شهرستان آبیک پیش‌بینی لازم صورت گرفته است.
فرماندار آبیک گفت: برای پنجمین دوره انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان 487 نفر ثبت‌نام کرده اند که نسبت به دوره قبل 12 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در آبیک بیانگر رشد بینش و آگاهی سیاسی مردم این شهرستان است.
فرماندار آبیک همچنین یادآور شد: در دوره گذشته در بخش مرکزی این شهرستان 23 روستا واجد شرایط برای برگزاری انتخابات شورا بودند که این رقم امسال به 30 روستا افزایش یافته است.
رحمانی در پایان یادآور شد: ترکیب سنی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان آبیک بین 41 تا 45 سال است.
شهرستان آبیک به مرکزیت آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
6104* 3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.