مریم بهروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برپایه آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای هم اکنون آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری است اما از عصر امروز افزایش ابر و گاهی رگبار باران،رعد و برق و وزش بادهای لحظه ای شدید را پیش رو خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: برای 2 روز آینده هوای ابری در آسمان استان خواهیم داشت و در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال تگرگ نیز پیش بینی می شود.
بهروزی همچنین به میزان بارش ها در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش با 5.3 میلیمتر به بوئین زهرا تعلق داشته و این در حالی است که شهرهای قزوین و کوهین با میزان بارشی زیر 0.1 میلیمتر کمترین بارش ها را به خود اختصاص داده اند.
این کارشناس هواشناسی، خنک ترین شهر استان در شبانه روز گذشته را آوج با هشت درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: در این مدت همچنین رازمیان با 28 سانتیگراد گرم ترین شهر استان بوده است.
به گفته وی دمای شهر قزوین در شبانه روز گذشته بین 11 و 22 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.