به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فریدون همتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: مدیران بهانه ای برای کم کاری ندارند بلکه آنها باید در اجرای کارهای محول شده به خود شتاب ببخشند چرا که با کار معمولی و روزمره اقتصاد مقاومتی را نمی توان محقق ساخت.
وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید بدانند که تنها با اتکا به بخشنامه و قوانین نمی توان کارها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیش برد.
همتی اظهار کرد: مدیری که به شکل سالم و با حسن نیت و با اهداف کمک به پیشبرد اهداف کشور کار کند نباید نگرانی در انجام کارها و امور داشته باشد.
استاندار قزوین با اشاره به افزایش اختیارات دولت به مدیران استانی، اظهار کرد: در همین خصوص 100 اختیار به استان ها داده شده که باید از این ظرفیت در جهت پیشبرد بیشتر کارها استفاده کنیم.
همتی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای حل مسائل و مشکلات حوزه کاری خود بهره بجویند.
همتی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته برای صادرات یک میلیارد دلاری کالا به خارج از کشور از استان در سال جاری، گفت: رسیدن به عدد شدنی و امکان پذیر است.
استاندار قزوین در ادامه بر تلاش برای فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل تولیدی تاکید کرد و گفت: امسال باید 500 واحد نیمه فعال را فعال ساخته و سرمایه در گردش 500 واحد را نیز تامین کنیم تا شاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال در استان باشیم.
وی در پایان با تبریک روز جهانی کارگر، گفت: برای حل مسائل و مشکلات این قشر نهایت سعی و توان خود را به کار برده و خواهیم برد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.