به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز یکشنبه در بازدید از 2 واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز افزود: افزایش صادرات کالا از استان به خارج از کشور ناشی از تقویت تولید و صنعت در سال های اخیر بوده است.
استاندار قزوین گفت: با رفع تحریم های ظالمانه علیه کشور و توافق هسته ای که با تلاش های دولت تدبیر و امید و با حمایت های مقام معظم رهبری و مردم صورت گرفت، شاهد رفع بسیاری از موانع و تنگناها بر سر راه تولید و صنعت کشور بودیم.
همتی اظهار کرد: با حمایت های دولت یازدهم، سال گذشته یک هزار و 100 واحد و طرح تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و از تسهیلات مالی مورد نیاز بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: با وجود تقویت بخش تولید، مشکلات برخی واحدهای تولیدی را نیز که از گذشته ایجاد شده اند را انکار نمی کنیم که البته دولت یازدهم برای حل آنها نیز تلاش های زیادی صورت داده است.
استاندار قزوین ضمن بازدید از واحد الغری در شهر صنعتی البرز، ساختمان اداری این شرکت تازه احیا شده را که به تولید مواد پلاستیکی، نایلون و نوار چسب می پردازد، افتتاح کرد.
همچنین با حضور همتی عملیات اجرایی خط تولید طرح و توسعه شرکت ایران چسب تولید کننده سفره های پلاستیکی ونایلون را در شهر صنعتی البرز آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.
علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین و منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.