به گزارش ایرنا، محمد علیخانی عصر یکشنبه در دیدار مردمی رئیس جمهوری با مردم قزوین افزود: دکتر روحانی کشور را در بحران تحویل گرفت اما آنرا از مسیر انحراف خارج کرد و به ساحل امن رساند.
وی اضافه کرد: دکتر روحانی شخصیتی بود که از آغاز نهضت امام خمینی (ره) در زمره انقلابیون قرار داشت و در کنار یار دیرین ایشان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از تمامیت کشور و نظام دفاع نمود و اکنون نیز در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و با سکانداری معظم له چشمه نجات کشور را به سرمنزل مقصود هدایت می کند.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان را گرامی داشت و از این شخصیت به عنوان نماد اعتدال در قزوین یاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر قوامی، رئیس سابق کمیسیون قضائی مجلس و نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: مردم قزوین سال 92 همت گماشتند تا به رئیس جمهوری مدبر و معتدل رای بدهند.
وی اضافه کرد: در شرایطی که چندین سال قبل عده ای مواضعی گرفتند که کشور را به شرایط بحرانی رساند و نفت یا به فروش نمی رفت یا یلوکه می شد، دکتر روحانی با انتخاب مردم و حمایت آنها این بحران ها را به خوبی پشت سر گذاشت.
حجت الاسلام قوامی ادامه داد: امروز مواضع به حق،مدبرانه، روشن، عاقلانه و نجیبانه دکتر روحانی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مایه مباهات است.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در استان قزوین کمربندها را برای حمایت از دکتر روحانی محکم بسته اند و اگرچه امروز آیت الله هاشمی رفسنجانی نیست اما ما به رهبری خردمندانه رئیس دولت اصلاحات تمام تلاش خود را برای پیروزی رئیس جمهوری که پیروزی او پیروزی ملت ایران است به کار می بندیم.
رئیس جمهوری امروز یکشنبه در دومین سفر خود به قزوین، میهمان مردم استان بود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.