حسن جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با شرکت هفت دونده قزوینی پنجشنبه و جمعه 31 فروردین و اول اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
وی با اشاره به اسامی مدال آوران تیمی اعزامی به رقابت ها از قزوین،گفت: محمد جواد رنجکش در ماده 100 متر با مانع با 15 ثانیه رکورد و کسری کوچکی در ماده پرش ارتفاع با رکورد یک متر و 65 سانت در رده نونهالان به نشان طلا رسیدند و امیر حسین رحمانی نیز در رده نوجوانان در ماده پرتاب وزنه با رکورد 17 متر و 17 سانت به نشان نقره بسنده کرد.
این مسئول ورزشی با اشاره به سایر ورزشکاران رده نونهالان که در این رقابت ها حضور داشتند، ادامه داد: کسری کوچکی در ماده پرش طول دیگر ورزشکار قزوینی بود که در این مسابقات به مقام سوم رسید و نشان برنز را به دست آورد.
وی ادامه داد: پوریا بغدادی در ماده پرتاب نیزه، محمد جواد رنجکش در ماده پرش طول و قاسم خیرلی در ماده پرتاب وزنه نیز همگی از قزوین به مقام چهارم این رقابت ها دست یافتند.
وی اضافه کرد: امین قهرمانی و ابوالفضل دین قبادی دیگر نمایندگان استان در این رقابت ها بودند که در رده نونهالان در ماده 100 متر با مانع و در ماده 400 متر به مقام ششم دست یافتند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.