به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،داوود محمدی ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: درگذشت آیت‌الله باریک‌بین عالم ربانی و مورداعتماد امام(ره) و رهبر ضایعه بزرگ و سنگینی برای مردم استان قزوین بود.

وی با اشاره به پایه‌گذاری مطلوب مجمع خیرین مدرسه‌ساز بیان کرد: در سطح کشور مجامع خیرین در حوزه‌های مختلف فعال بوده اما مجمع خیرین مدرسه‌ساز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اعتبارات و منابع محدود دولت اگر خیرین در حوزه مدرسه‌سازی فعالیت نمی‌کردند دولت توانایی انجام فعالیت‌های اثرگذاری در حوزه تعلیم و تربیت را نداشت و شاهد توسعه علمی در سطح جامعه نبودیم.

محمدی با بیان اینکه خیرین در جامعه نقش بسزایی دارند، گفت: ارتقاء سطح تعلیم و تربیت کشور نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم بوده چراکه نظام آموزش و پرورش، تربیت‌کننده پایه‌گذاران کشور است. 

رئیس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید حرکت ارزنده و همت والای خیرین در سطح جامعه و به ویژه در بین نسل جوان نهادینه شود چراکه احیاء و تقویت نظام تعلیم و تربیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به حوزه پرورش تأکید و خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی و با توجه به پیشرفت و تکنولوژی خیرین باید علاوه بر احداث فضاهای آموزشی در جهت تولید محتوا و مسائل علمی نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623854
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.