به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به افتتاح گازرسانی به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه پروژه خط انتقال گاز به منطقه الموت که توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال انجام است در اردیبهشت ماه امسال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان در زمینه اجرای شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان با بهره برداری از خط انتقال مذکور، مردم این دو شهر می‌توانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: هزینه نهایی این پروژه بزرگ در 2 بخش اجرای خط انتقال و شبکه های داخلی شهرها بیش از 770 میلیارد ریال است.

بوشهری با اشاره به گاز رسانی به 58 روستای استان در سال گذشته، گفت: در شش  درماهه اول امسال نیز 60 روستا در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد که از این تعداد، 30 روستا مربوط به شهرستان قزوین، 19 روستا در منطقه آوج، 7 روستای تاکستان و 4 روستا در مناطق آبیک و بویین زهرا از تسهیلات گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623033
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.