به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان قزوین که با حضور مسئولان قضایی و انتظامی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: اگر بخواهیم به مردم این اطمینان را بدهیم که انتخاباتی سالم و مطمئن در کشور برگزار خواهد شد در مرحله نخست باید از بی‌طرفی تمام مجریان برگزاری انتخابات اطمینان حاصل کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه مسئولان کشور از جمله رهبر معظم انقلاب برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت بالای مردمی است و ما وظیفه داریم برای تحقق این فرمان با تمام قوا به فعالیت بپردازیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: برای تحقق اصل بی‌طرفی مجریان انتخاباتی در انتخاب هیئت‌های اجرایی دقت نظر لازم به کار گرفته شده است.

صادقی نیارکی بیان کرد: از مسئولان و افرادی که امروز تریبون و جایگاه فعالیت دارند نیز تقاضا می‌شود تا با نگاه ویژه به انتخابات مردم را به شرکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور ترغیب کنند.

وی تصریح داشت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات تحکیم کننده باورها و مبانی ارزشی انقلاب اسلامی است و به نوعی پاسداشت خون شهدای انقلاب محسوب می‌شود از این رو این وظیفه ما مسئولان است تا با ایجاد دلگرمی در بین مردم و فراهم آوردن شرایط برگزاری انتخاباتی سالم حضور مردم پای صندوق‌های رای را تضمین کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین عنوان کرد: همچنین در انتخاب اعضای شعب با نگاه ویژه به دنبال استفاده از افراد با رعایت اصل بی‌طرفی هستیم و رای مردم را به دست افرادی پاک و مطمئن خواهیم سپرد.

صادقی نیارکی بیان کرد: تخلفات انتخاباتی تا حدودی در استان آغاز شده است و مجموعه دادستانی نیز با جدیت در حال ارائه تذکر و برخورد قانونی با متخلفان است.

وی گفت: مردم نگرانی خاصی از این موضوع نداشته باشند چرا که مجموعه قضا به طور جدی در جامعه و فضاهای مجازی با بداخلاقی‌ها و تخلفات سیاسی برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین همچنین از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خواست تا با هماهنگی با هوادارانشان از تخلفات احتمالی آنان جلوگیری به عمل آید.

نیارکی افزود: گاهی تلخفات انتخاباتی طرفداران کاندیداها به ضرر افراد تمام می‌شود که در این خصوص نیز دستگاه قضا با جدیت با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621379
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.