به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، امیر بیدادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح قزوین اظهار داشت: خوشبختانه امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان برخوردار بوده که این اقتدار را مدیون تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های جوانان انقلاب هستیم.

وی بیان کرد: نامگذاری روز ارتش و به نمایش گذاشتن اقتدار و تجهیزات نوین نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان استکبار بوده که همواره با شکست در فتنه‌ها و توطئه‌ها مواجه هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین با اشاره به پیوند ناگسستنی بین ارتش، مردم و انقلاب خاطرنشان کرد: ارتش همزمان با پیروزی انقلاب حیات خود را آغاز کرده و امروز با  گذشت بیش از 3 دهه بر قله افتخار و اقتدار ایستاده و همواره حامی مردم مظلوم جهان است.

بیدادی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با تکیه بر ایمان و تخصص در جهت امنیت پایدار و پیشرفت کشور تلاش کرده و همواره با تجهیزات مدرن در صحنه حضور دارد.

وی با بیان این مطلب که ارتش آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و توطئه‌ای را دارد، ادامه داد: در حال حاضر ایران در منطقه خاورمیانه به پاس اقتدار جوانان غیور در ارتش و نیروهای مسلح به جزیره‌ای امن تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی و بااقتدارترین ارتش در جهان بوده و در راستای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب گام برداشته و ایجاد امنیت پایدار هدف اصلی و اساسی ارتش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620815
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.