حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره تکمیل پروژه‌های شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در سال گذشته برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها بیش از 37 مورد عمرانی و زیرساختی را شامل می‌شود که مهم‌ترین آنها خط انتقال آب، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کاسپین، گازرسانی به شهرک‌ها، احداث پست برق، شبکه توزیع آب، و احداث ایستگاه آتش‌نشانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از رسالت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است و براساس نیاز و برنامه‌های عملیاتی مصوب شهرک‌ها و نواحی صنعتی، پروژه های عمرانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

خانپور تصریح کرد: امسال نیز این پروژه‌های عمرانی ادامه می‌یابد و برای اجرای آنها بیش از 250 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که 40 پروژه عمرانی و زیربنایی را شامل می‌شود.

وی شبکه گازرسانی توسعه لیا، زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان‌ها، اجرای شبکه آب و برق شهرک صنعتی قزوین (کوهین) را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد و گفت: در راستای جذب سرمایه‌گذاری باید تمامی شهرک‌های صنعتی استان دارای امکانات زیرساختی باشد تا سرمایه‌گذاران در این زمینه تشویق شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج نیز تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619990
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.