داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره مشکلات استان قزوین اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلات استان قزوین در حال حاضر موضوع آب است که امیدواریم با اجرای طرح انتقال آب سد طالقان و آبگیری سد‌های نهب و بالاخانلو بخشی از این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: از مدت‌ها پیش آب آشامیدنی شهرستان آبیک و بخش‌هایی از بوئین زهرا کیفیت خود را از دست داده است و شهروندان در این زمینه دچار مشکل شده‌اند، در بخش کشاورزی نیز دچار کمبود آب هستیم و تغییر سیستم آبیاری به سمت آبیاری نوین به سرعت باید تغییر یابد که تمامی این موارد نیازمند تأمین بودجه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی را یکی دیگر از مشکلات استان قزوین برشمرد و عنوان کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی استان قزوین با جمعیت آن همخوانی ندارد و در این زمینه نیز نیازمند تخصیص بودجه هستیم.

محمدی با بیان اینکه بودجه استان قزوین در مقایسه با درآمدهای آن عادلانه نیست تصریح کرد: بودجه استان قزوین از ابتدای استان شدن ضعیف تعیین شده بود به نحوی که ما جزو آخرین استان‌ها در دریافت بودجه بودیم که با تلاش‌هایی که مجمع نمایندگان استان در مجلش شورای اسلامی داشتند چند پله‌ای سطح بودجه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: درآمدهای مالیاتی استان سه برابر بودجه دریافتی است در حالی که بودجه باید با درآمدها و هزینه‌ها مطابقت داشته باشد؛ ما 1500 میلیارد تومان مالیات می‌پردازیم و تنها 500 میلیارد تومان بودجه دریافت می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حالی بودجه استان قزوین پیش‌بینی می‌شود که ما به شدت نیازمند بودجه برای احداث بیمارستان جدید و افزایش تخت‌های بیمارستانی هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619822
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.