به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،علی فرخزاد در حاشیه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت مسکن یکی از صنایع مهم کشور است که 30 درصد از فعالیت‌های اقتصادی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی کاهش ساخت‌ و سازها را آفت رشد اقتصادی کشور دانست و افزود: عدم توجه به این بخش اقتصادی سبب تضعیف اقتصاد کشور و کاهش سطح اشتغال می‌شود، این در حالی است که اعمال سیاست‌های رونق ساخت‌وساز می‌تواند سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه قشر ضعیف جامعه توانایی ساخت و ساز با تعرفه‌های ساختمانی بالا و تسهیلات کمرشکن را ندارد، تصریح کرد: همین موضوع سبب می‌شود تا قشر پایین جامعه به ساخت و یا خرید واحدهای با متراژ پایین روی آورند که این موضوع در آینده شهر را با مشکلاتی روبه‌رو خواهد کرد.

فرخزاد گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های دولت در راستای رونق تولید در همه بخش‌هاست، ضروری است تا سیاست‌های رونق بخش مسکن و کاهش تعرفه‌ها و هزینه‌های دریافتی از مردم برای صدور مجوز ساخت‌وساز از سوی شهرداری قزوین اعمال شود.

مراجع ذیصلاح قدرت تخریب باغ‌ ویلاهای غیر قانونی را ندارند

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: بیش از 970 رأی برای تخریب باغ‌ویلاهای غیرقانونی صادر شده است، ولی متأسفانه مراجع ذی‌صلاح قدرت تخریب باغ‌ ویلاهای غیر قانونی را ندارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618743
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.