به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سید محمد علمی افزود: نهضت آسفالت شبانه با هدف سرعت بخشیدن به اجرای روکش آسفالت در معابر سطح شهر، عدم اخلال در ترافیک و عبور و مرور شهری و تامین رفاه شهروندان برای تردد در سطح شهر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نهضت، روکش ماشینی، تراش، مرمت و درزگیری آسفالت اجرا می‌شود، افزود: طبق این طرح معابری که برای اجرای روکش و مرمت آسفالت نیازمند مسدود شدن هستند، در اولویت قرار می‌گیرند.
معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین با اشاره به اینکه مناطق سه گانه شهرداری قزوین باید لیست معابر نیازمند روکش آسفالت را به سازمان عمران ارائه دهند، گفت: نهضت آسفالت شبانه با 3 تا 4 گروه اجرایی روکش، یک گروه اجرایی درزگیری و یک گروه اجرایی تراش آسفالت انجام می‌شود.
علمی افزود: با توجه به اینکه شرایط دمایی و رطوبتی بر کیفیت آسفالت مؤثر است، در صورت مساعد بودن وضعیت جوی معابر مرمت می‌شوند.
وی با اشاره به لکه گیری جاده نسیم شمال توسط شهرداری قزوین گفت: این جاده از نظر زیرسازی مشکل فنی دارد و در صورت اجرای روکش آسفالت، بعد از چند ماه وضعیت جاده به حالت قبل برمی گردد.
معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین ادامه داد: این جاده از حوزه وظایف شهرداری خارج است، لذا در این خصوص باید شورای فنی استان تصمیم بگیرد.
علمی تصریح کرد: مردم می‌توانند با رجوع به مناطق سه گانه شهرداری درخواست‌های خود را برای روکش آسفالت معابر اعلام کنند تا در صورت نیاز و بررسی نرم افزاری توسط سیستم در خصوص نوع خرابی ها، نوع مرمت و اصلاح، اقدام لازم صورت گیرد.
قزوین دارای 596 هزار و 932 نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.
7389/ 6128 *خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.