به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و انتخاب پیمانکاران واجد شرایط، در 6 ماه ابتدایی امسال شهرهای معلم کلایه، رازمیان و سیردان به همراه 60 روستای استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.
وی با اشاره به افتتاح گازرسانی منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری، یادآور شد: خوشبختانه طرح خط انتقال گاز به این منطقه توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال انجام بوده و باتوجه به اقدام های انجام شده از سوی این شرکت در زمینه اجرای شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان با بهره برداری از خط انتقال مذکور، شهروندان این 2 شهر می توانند از این نعمت الهی بهره مند شوند.
به گفته وی، هزینه نهایی این طرح ملی در دو بخش اجرای خط انتقال و اجرای شبکه های داخلی شهرها بالغ بر 770 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه با اشاره به گازدار شدن 58 روستای استان طی سال گذشته، ادامه داد: در نیمه نخست امسال نیز 60 روستا در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند که از این تعداد 30 روستا در شهرستان قزوین، 19 روستا در آوج، 7 روستا در تاکستان و 4 روستا نیز در شهرستان های آبیک و بوئین زهرا قرار دارند.
استان قزوین در حال حاضر دارای 375 هزار و 678 مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
8054/ 6128 *خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.