به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در اولین نشست برنامه ریزی مدیران اقتصادی استان برای تحقق شعار سال، افزود: سال گذشته تلاش های خوبی توسط مدیران و دستگاه های اقتصادی استان صورت گرفت و امسال نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: در سالجاری واحدهایی که در حال نصب تجهیزات و ماشین آلات بوده و آماده تولید می باشند در اولویت حمایت دولت خواهند بود .
معاون استاندار تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، واحدهای نیمه فعال و تعطیل در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی شناسایی شده و حمایت های لازم از این واحدها در دستور کار قرار دارد.
حبیبی تصریح کرد: در سال 96 ، 53 طرح تولید انرژی های پاک و همچنین پروژه های دانش بنیان و حدود یکهزار نیروگاه خانگی خورشیدی در برنامه های حمایتی مدیریت اقتصادی استان قرار گرفته و با ایجاد اشتغال در این زمینه، گام های اساسی برای تحقق شعار سال برداشته خواهد شد.
وی اضافه کرد: جلسات کارگروه اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی، ستاد سرمایه گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین شورای بانک ها، با سرعت و حجم بیشتری در سال جدید تشکیل می شود.
معاون اقتصادی استاندار با تقدیر از همراهی بخش خصوصی و بانکها در سال 1395، گفت: در سال جدید نیز به همراهی این مجموعه ها نیاز داریم.
وی در پایان بر اطلاع رسانی به موقع و دقیق اقدامات صورت گرفته تاکید کرد و افزود: باید واقعیت ها برای مردم اطلاع رسانی شود و مردم در جریان امور باشند تا با همراهی آنها، شعاراقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به معنای واقعی تحقق یابد.
سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال – تولید نامگذاری شد و هدفگذاری و تعیین خط مشی ها از سوی مدیریت ارشد استان در نیل به این اهداف در ابتدای سالجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.