مهدی آخوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آسمان استان فردا در بعضی از ساعات بارش باران و برف و وزش بادهای شدید را پیش بینی می کنیم و در مناطق کوهستانی و سردسیر نیز بارش ها به شکل برف است و پدیده مه و کولاک نیز دور از انتظار نیست.
وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه از شدت ناپایداری ها در آسمان استان قزوین کاسته می شود، یادآور شد: در این روز با استقرار سامانه جدیدی، جوی پایدار همراه با افزایش دما بر منطقه حاکم خواهد شد.
این کارشناس هواشناسی استان قزوین همچنین در رابطه با بارندگی های روز طبیعت نیز گفت: بیشترین بارش های به ثبت رسیده در این روز مربوط به معلم کلایه با 2.5 میلیمتر بود.
آخوندی به کمینه و بیشینه دمای شهرهای استان قزوین ظرف 24 ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: کوهین با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و آبیک با 18 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان در مدت یاد شده بودند.
این کارشناس هواشناسی همچنین یادآور شد: دمای شهر قزوین مرکز استان نیز در مدت یاد شده بین سه تا 17 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی،پنج ایستگاه اقلیم شناسی،33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی،9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6104*3013
خبرنگار :ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.