به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات قزوین که با حضور مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان و اعضای هیات نظارت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،افزود: هیات‌های بازرسی در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل شده است و 300 بازرس فرآیند انتخابات را در استان کنترل می‌کنند تا 29 اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده شود.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات شوراها در ایران اسلامی نشانگر حضور پرشور مردم در حوزه‌های تصمیم گیری کشور در سطح شهرها و روستا است،اظهار کرد: بدون شک مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو نشان می دهند که همچنان در صحنه های عمومی کشور حاضر بوده و دلسوز انقلاب و نظام هستند.
حبیبی در ادامه با قدردانی از تمامی مجریان برگزاری انتخابات در استان، گفت: در روند ثبت نام، شرایط برای حضور همه سلایق فکری و همه جریان ها فراهم بود و هیچ گروهی نمی‌تواند ادعا داشته باشد که شرایط حضور برای آنها فراهم نشده است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات قزوین در پایان گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا که از 30 اسفندماه ثبت نام آن شروع شده بود با استقبال گسترده داوطلبان زن و مرد مواجه شدیم، چرا که بسترهای لازم برای حضور همه جریان‌ها و گروه‌های فکری و همچنین همه شهروندان در این انتخابات فراهم بود.
با پایان مهلت ثبت نام دواطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، در استان قزوین پنج هزار و 518 نفر داوطلب عضویت در این شوراها شدند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شکل هم زمان 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.