به گزارش روز دوشنبه ایرنا، منوچهر حبیبی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد و در راستای تحقق این شعار گام های اساسی برداشته خواهد شد.
وی با بیان اینکه با عرضه مناسب گوشت مرغ هیچگونه مشکلی در ایام عید نوروز به وجود نیامده است، افزود: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار و 200 تن گوشت مرغ در استان توزیع شد که از این رقم یک هزار تن گوشت گرم و 200 تن منجمد بوده است.
به گفته حبیبی، گوشت مرغ گرم با قیمت بین 72 تا 76 هزار ریال و منجمد بین 57 تا 59 هزار ریال در فروشگاه های عرضه استان توزیع شد.
معاون استاندار تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از کمبود، توزیع مرغ به صورت مرحله به مرحله در حال انجام است و هیچگونه کاستی مرغ در بازار احساس نمی شود.
حبیبی ادامه داد: برای نیمه دوم تعطیلات نیز گوشت گرم و منجمد مرغ و همچنین گوشت قرمز روزانه به طور متوسط 80 تن وارد بازار خواهد شد.
وی در پایان خطاب به مردم تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مرغ به اندازه کافی و بیش از نیاز استان، ذخیره سازی شده و هیچگونه جای نگرانی در این زمینه نیست.
در نیمه اول تعطیلات عید نوروز 96 یک هزار و 200 تن مرغ گرم و منجمد در استان قزوین به بازار عرضه شد و تمهیدات لازم برای نیمه دوم تعطیلات عید نوروزی نیز اندیشیده شده است.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.