حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برف و کولاک شب گذشته در گردنه آوج 2 تیم متشکل از سه تن از کارکنان و پنج نجاتگر در عملیات امدادی خود 6 خانوار گرفتار شامل 25 مسافر را اسکان دادند.
وی اضافه کرد: عوامل امدادی این جمعیت برای سایر خودروهای گرفتار شده در برف زنجیر چرخ بستند و عملیات رهاسازی را انجام دادند.
هاشمی در پایان گفت: جمعیت هلال احمراستان قزوین در ایام نوروز با 25 پایگاه ثابت و سیار جاده ای آماده خدمات به مسافران است.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین و در یک منطقه کوهستانی واقع شده است.
آوج در بین شهرستان های قزوین سردترین آب و هوا را دارد و در فصل زمستان معمولا دمای هوا در این منطقه اکثر روزها زیر صفر است.
پنج تیم عملیاتی در مرکز استان قزوین شامل امداد هوایی، تیم آنست، واکنش سریع، توانا و مرکز کنترل هماهنگی عملیات به منظور خدمت رسانی به حادثه دیدگان در نوروز96 آماده هستند.
40 دستگاه خودرو آمبولانس، 13 دستگاه موتور آمبولانس، 18دستگاه ست نجات،یک دستگاه خودروی آرگو برای نجات در شرایط سخت مانند سیلاب و مناطق کوهستانی و نقاط صعب العبور، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،15دستگاه ماشین کمک دار ویک فروند بالگرد از جمله تجهیزات هلال احمر استان قزوین در عملیات امداد و نجات برای حادثه دیدگان هستند.
یک هزار و 500 امدادگر و نجاتگر دارای درجه در پایگاه های امداد و نجات استان قزوین مشغول خدمت هستند.
7388* 3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.