به گزارش ایرنا، سید علی موسوی در روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قزوین همزمان با روز نخست نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: با تدابیر اندیشیده شده همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در محل ستاد انتخابات شهرستان قزوین فراهم شده و مشکلی برای اجرا و پیشبرد فرایندهای انتخابات در پیش نداریم.
موسوی در ادامه بر تعامل و همکاری نامزدهای انتخاباتی و ستادهای آنان با هیات های اجرایی و نظارت تاکید کرد و گفت: بدون شک در سایه همدلی و تعامل هیات های اجرایی و نظارت شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه امیدواریم انتخاباتی با حضور حداکثری مردم را در سال 96 شاهد باشیم، افزود: نباید فراموش کرد که تبلورحضور سیاسی و اجتماعی و نقش و اراده مردم در تعیین سرنوشت خود در انتخابات جلوه گر می شود.
موسوی در ادامه اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشته اند، همه فرآیندهای انتخابات حق الناس می باشد بنابراین باید مجریان انتخابات با توجه به این مساله به گونه ای عمل کنند تا خدشه ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود چرا که بزرگترین سرمایه اجتماعی حاکمیت، اعتماد مردم استکه باید آنرا افزایش داد.
وی در پایان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور از امروز 30 اسفند ماه ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا در شهرستان قزوین نیز آغاز شده است،افزود: داوطلبان ساکن شهرها باید به فرمانداریها و اقامت کنندگان در روستاها نیز باید بخشداری ها مراجعه کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
7389*3013
خبرنگار:نسرین رحیمی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.