به گزارش ایرنا، محمدعلی حضرتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های متنوعی را برای شهروندان و مسافران در نوروز 96 تدارک دیده و پیش بینی کرده ایم.
وی ادامه داد: رویکرد عمده ما در نوروز 96 علاوه بر شعار نوروز متفاوت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی،افزایش مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در برگزاری آئین های نوروزی و استفاده بهینه از ظرفیت های تاریخی و طبیعی در توسعه گردشگری استان است.
حصرتی با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل میراث فرهنگی قزوین در نوروز 96 برای شهروندان و مسافران، گفت: برگزاری مراسم تحویل سال نو در دولتخانه صفوی،برپایی نمایشگاه های مختلف صنایع دستی در پنج نقطه شهر قزوین و همچنین در شهرستان ها در کنار ایجاد نمایشگاه عکس های طبیعت و معماری قزوین در آب انبار سردار،نمایش آثار خوشنویسی استاد محبی در کنار نقالی خوانی،کشتی پهلو به پهلو و شبیه خوانی مذهبی شاد در ایام عید از جمله این برنامه ها هستند.
این مسئول اظهار کرد: در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین همه تمهیدات لازم برای اینکه مسافران و گردشگران نوروزی در زمان اقامت در استان قزوین اوقات خوشی را سپری کنند، فراهم شده است.
وی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر قزوین به ریاست استاندار، ستادی دائمی به شمار می رود و قزوین از جمله استان های کشور است که به صورت مستمر و منظم نشست این ستاد را برگزار کرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین اظهار کرد: استان قزوین در برگزاری نشست های ستاد خدمات سفر و اجرای مصوبه های مربوط به آن در کشور پیشتاز بوده است.
استان قزوین با یک درصد مساحت کشور، از یک هزار و 304 اثر ثبت شده تاریخی در فهرست آثار ملی برخوردار است.
6101* 3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.