به گزارش ایرنا، استاندار قزوین در این بازدید گفت:امیدواریم کشتی گیران حاضر در این اردو، از این تمرینات برای ارتقای آمادگی خود و حضور شایسته با لباس تیم ملی در مسابقات برون مرزی نهایت استفاده را ببرند.
فریدون همتی ادامه داد:ورزشکاران حاضر در این اردو سرمایه های آینده کشور در حوزه ورزش هستند و امیدواریم افتخار آفرینی ها و قهرمانی های آنان را در آینده نزدیک شاهد باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور نیز در این دیدار گفت: نگاه ویژه ای به رده پایه در فدراسیون کشتی ایجاد شده و امیدواریم برگزاری این اردو نقش مهمی در تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در میان آزادکاران نوجوان داشته باشد.
غلام محمدی ادامه داد: نگاه ما تقویت تیم ملی بزرگسالان در آینده و پرورش قهرمانان برای کسب نشان های جهانی و المپیک است و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم با برگزاری چنین اردوهایی انگیزه لازم در کشتی گیران قزوینی به وجود بیاید و این رشته در این استان بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.
اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از هفتم اسفند ماه جاری در خانه کشتی قزوین آغاز شده و امروز یکشنبه هفدهم اسفندماه به پایان می رسد.
این اردو با حضور 44 آزادکار نوجوان در جریان است.
6101 * 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.