به گزارش ایرنا، علی فرخزاد شنبه شب در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر استان قزوین افزود:قزوین با برخورداری از ظرفیت های فراوان در بخش گردشگری می تواند در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی اظهار کرد:با معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین باید نظر سرمایه گذاران را برای فعالیت در این حوزه جلب کرد.
قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت:رونق گردشگری قزوین می تواند در توسعه هرچه بیشتر استان و ایجاد فرصت های شغلی موثر واقع شود.
فرخزاد در ادامه با اشاره به پیش رو بودن سال جدید،اظهار کرد:در ایام نوروز باید با تمهیدات لازم میزبان خوبی برای مسافران باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:با توجه به رویکرد و شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر نوروز متفاوت، باید بابرنامه ریزی و مدیریت بهتر در ایام به شکل ایده ال و بدون نقص در خدمت مردم باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد هماهنگی خدمات سفر در نوروز امسال میزان بازدید مسافران از بناهای تاریخی و طبیعی استان نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کند.
فرخزاد در پایان از دستگاه های خدمات رسان قزوین نیز خواست تا در ایام نوروز با پیش بینی امور و تدارک لازم به گونه ای فعالیت کنند که هیچ وقفه ای در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران استان پیش نیاید.
6104* 3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.