به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع با مشارکت 150 تولیدکننده و عرضه کننده محصولات مختلف از جمله مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و پوشاک آغاز به کار کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین در آئین آغاز به کار این نمایشگاه گفت: محصولات این نمایشگاه که شامل کالاهای اساسی و مایجتاج عمومی مردم است با قیمت مناسب به شهروندان عرضه می شود.
هادی طاهرخانی اظهار کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه براساس اقلام مورد نیاز شهروندان در ایام نوروز شامل گوشت قرمز و سفید، آجیل و خشکبار، پوشاک و کیف و کفش و مواد شوینده و بهداشتی با قیمت کارشناسی از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و اتاق اصناف با 10 تا 20 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
طاهرخانی با بیان اینکه بازرسانی به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت داشتن شکایت به آنها مراجعه کنند، ادامه داد:کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان این نمایشگاه نظارت دارند.
وی در پایان اظهار کرد: تنظیم و تثبیت بازار کالاهای اساسی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره به شمار می رود.
نمایشگاه فروش بهاره تا 21 اسفند ماه سال جاری هر روز از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان جهت بازدید عموم دایر است.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.