سید سعید شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نشست های مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان ها افزود: هدف از این نشست های مشترک، بررسی و برنا مه ریزی به منظور آگاهی از آخرین وضعیت آمادگی های شهرستان در راستای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است تا روسای کمیته های ستاد در سطح استان و شهرستان ها تعامل و ارتباط خود را با یکدیگر بیشتر و نزدیک تر کرده و آمارها و اطلاعات خود را به روز کنند.
وی با اشاره به نقش مهم و موثر حضور مردم در عرصه های مختلف انتخابات افزود: ظرفیتی که در قانون اساسی برای نقش آفرینی مردم در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد بسیار بالاست و در حقیقت مردم با استفاده از این فرصت نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنند.
رییس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در بحث انتخابات چهار مساله مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات، رقابت و امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و رعایت این مسائل مد نظر مسئولان استان قرار دارد.

*** نظام اسلامی با برگزاری انتخاباتی آزاد، عادلانه، رقابتی و حداکثری تقویت می شود
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری انتخاباتی آزاد، عادلانه، رقابتی و حداکثری تقویت می شود و باید همگی به دنبال چنین انتخاباتی باشیم.
رییس ستاد انتخابات استان گفت: در بحث امنیت انتخابات استان قزوین از استانهای امن کشور به شمار می رود و مشکل خاصی در زمینه برگزاری انتخابات امن و سالم در استان وجود ندارد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: همه قلم ها و تریبون ها باید در جهت امیدوار کردن مردم به آینده و خدمات جمهوری اسلامی و اقدامات بزرگ در عرصه های داخلی و خارجی به کار گرفته شود چون این موضوع نقش بسیار مهمی در حضور پررنگ و تاثیرگذار مردم ایفا می کند.
شاهرخی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، رای مردم و فرایند انتخابات، حق الناس است و حتی یک رای هم اهمیت دارد و باید امانت دار آرای مردم باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: در برگزاری انتخابات همه افراد و کاندیداها باید شرایط یکسانی داشته باشند تا شائبه طرفداری از یک جریان و گروه خاص پیش نیاید و انتخاباتی سالم،رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
وی با بیان اینکه پروسه انتخابات یک اقدام ملی است و تمام امکانات دولتی باید در اختیار عوامل اجرایی برگزاری انتخابات قرار گیرد افزود: تمام دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان موظف هستند طبق قانون، تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز ستاد استانی و شهرستان ها را جهت برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در اختیار مسئولین امر قرار دهند .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.